Dlaczego warto wybrać nasz kurs?
“Mierzysz się z problemami wielopokoleniowych zespołów, oporem pracowników, konfliktami w zespole, trudnymi pracownikami, brakiem motywacji?
A może zastanawiasz się jak zbudować wiarygodność i autorytet lidera i osiągać cele swoje i zespołu?
Chciałbyś nie tracić najlepszych ludzi i zatrudniać tylko takich, którzy pasują do Twojej kultury?
Doskonale to rozumiem, bo też z tym się kiedyś mierzyłem i nie wiedziałem jak sobie poradzić. Emocje, które przeżywałem każdego dnia skłoniły mnie do szukania rozwiązań. Uczyłem się, eksperymentowałem, robiłem badania i doskonaliłem moje kompetencje przywódcze, aż mogłem spokojnie usiąść i zacząć planować rozwój firmy, pracownicy realizowali cele zespołu, byli zmotywowani, spadła rotacja, wyeliminowałem konflikty, a zespół nieustannie doskonalił procesy.
Żeby to osiągnąć musiałem się wiele nauczyć. Uczę się przywództwa od 23 lat, a od 13 lat zarządzać różnorodnymi zespołami. Specjalnie dla Ciebie przygotowałem ten kurs Zawód menadżer, żebyś nie popełniał takich błędów jak ja i inni menadżerowie.
Nie czekaj! Dołącz do naszej społeczności ambitnych menadżerów, gotowych do zmian i sukcesu zawodowego. Kurs “Zawód Menadżer” to Twój klucz do drzwi otwierających świat nowych możliwości.
Inwestuj w siebie dziś i osiągnij to, o czym marzysz!”
Dla kogo jest przeznaczony program Zawód menadżer?
Chcesz zostać menadżerem
Dla wszystkich którzy chcą zostać menadżerami i mieć większy wpływ na realizację celów organizacji, próbować nowe pomysły i podnieść standard życia. Dzięki naszemu programowi rozwiniesz nowe umiejętności, nauczysz się budować wiarygodność i autorytet oraz zostaniesz matką/ojcem sukcesu zespołu.
Jesteś menadżerem
Dla menadżerów, którzy pragną pogodzić różne pokolenia w zespole (BB, X, Y, Z), radzić sobie z trudnymi pracownikami, buntem, brakiem motywacji, konfliktami w zespole i nie chcą tracić pracowników. Dzięki naszemu programowi zbudujesz swój autorytet, nauczysz się tworzyć zgrane i efektywnie pracujące zespoły. Dowiesz się jak zadbać o swoje emocje i potrzeby.
Potrzebujesz odświeżyć wiedzę
Dla wszystkich menadżerów, którzy kończyli studia menadżerskie lub programy rozwojowe przed 2022 rokiem. Nowe wyzwania (VUCA/BANI), pokolenie Z na rynku pracy oraz nowe badania doprowadziły do zrewidowania dotychczasowej wiedzy i zaproponowania nowych skuteczniejszych metod zarządzania w zmieniającym się środowisku.
Czego się nauczysz?
Zaplanuj ścieżkę swojego rozwoju jako przywódcy
Zidentyfikuj jakie są Twoje motywacje do bycia liderem. Poznaj te wspierające i nie wspierające. Oceń swój poziom dojrzałości lidera oraz poziom kompetencji. Zaplanuj ścieżkę rozwoju, żeby zostać takim liderem, który osiąga cele i za którym podążają ludzie. Dowiedz się jakich ról musisz się nauczyć.
Zbuduj angażującą kulturę
Odkryj techniki tworzenia silnych, wspierających się nawzajem grup pracowniczych. Wykreuj atmosferę harmonii i zaufania, która napędza osiąganie wspólnych celów. Poznaj trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu. Naucz się wysyłać takie sygnały społeczne, które budują bezpieczeństwo i zaufanie do Ciebie jako lidera. Dowiedz się co jest spoiwem zespołu i je zbuduj.
Wdróż efektywny proces zespołowy
Dowiedz się jak efektywnie pracować w zespole. Naucz się planować, synchronizować pracę, poprawiać wyniki i usprawniać proces zespołowy. Poznaj najskuteczniejsze techniki retrospekcji zespołowej, które regularnie będą poprawiać współpracę, atmosferę i wyniki zespołu.
Zbuduj warsztat lidera
Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać w erze cyfrowej. Zdobądź narzędzia niezbędne do skutecznego kierowania zespołem w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Naucz się planować kompetencje zespołu, skutecznie zatrudniać i zwalniać, przekazywać odpowiedzialność, motywować i przekazywać informację zwrotną. Dowiedz się jak napisać porywające expose menadżera.
Poradź sobie z oporem, trudnymi pracownikami i pokoleniem Z
Zdobądź narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi i niezadowoleniem w zespole. Opanuj sztukę motywowania i inspiracji do działania. Naucz się radzić z oporem pracowników i trudnymi pracownikami. Dowiedz się jak zbudować zgrany zespół łączący pracowników z różnych pokoleń.
Zatrudniaj odpowiednich pracowników
Zidentyfikujesz co charakteryzuje kulturę Twojej firmy/zespołu. Nauczysz się w jaki sposób pytać kandydatów do pracy o dopasowanie kulturowe, żeby zatrudniać osoby, które pasują do twojej kultury. Dzięki temu zbudujesz efektywniejszy zespół w którym się wszyscy rozumieją, zwiększysz zaangażowanie i zmniejszysz rotację.
Buduj współpracę i relacje
Opanuj sztukę skutecznego budowania relacji. Dowiedz się jaki bagaż doświadczeń niesiesz z dzieciństwa, który wpływa na relacje. Dowiedz się w jakie toksyczne mechanizmy relacyjne wchodzą ludzie i jak tego unikać. Poznaj siłę lojalności, która buduje zaufanie i eliminuje uwikłanie. Dowiedz się co niszczy relacje i co z tym możesz zrobić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.
Naucz się panować nad emocjami
Naucz się identyfikować emocje i zrozumieć co one o Tobie mówią i jak możesz na nie reagować. Poznaj gdzie ukryta jest złość jak ją konstruktywnie przepracować. Zidentyfikuj własne wartości oraz potrzeby. Naucz się skutecznie prosić, odmawiać, nie reagować z poczucia winy. Zidentyfikuj jakie przekonania nie wspierają Ciebie oraz osób z Twojego otoczenia. Zamień te przekonania na wspierające. Naucz się jak lepiej interpretować wydarzenia, żeby poprawić atmosferę.
Komunikuj się asertywnie
Naucz się wyrażać swoje zdanie w sposób zdecydowany, lecz szanujący innych. Poznaj style komunikacji i naucz się skutecznie komunikować z osobami o innym stylu niż Twój. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje, a nie rani drugiego człowieka. Skuteczna komunikacja to klucz do rozwiązania problemów i osiągnięcia wspólnych celów.
Naucz się rozwiązywać konflikty
Opanuj sztukę skutecznego rozwiązywania konfliktów i naucz się im zapobiegać. Poznaj skuteczne techniki radzenia sobie z krytyką. Naucz się identyfikować socjopatów i dowiedz się jak sobie z nimi radzić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.
Zbuduj wiarygodność lidera
Dowiedz się co wpływa na wiarygodność lidera. Zacznij pracować nad pewnością siebie i umiejętnościami, które sprawią, że Twoi podwładni będą Cię podziwiać i szanować. Zbuduj wizerunek kompetentnego i godnego zaufania lidera.
Zyskaj wsparcie mentoringowe
Nasi doświadczeni mentorzy służą Ci radą i wsparciem na każdym etapie Twojej drogi jako lider. Zyskaj cenne wskazówki raz w miesiącu od tych, którzy osiągnęli sukces. Po zakończeniu kursu wykup subskrypcję, żeby korzystać z mentoringu dalej.
Co dostajesz?
- 70 lekcji (30 godzin i 48 minut)
- 2 zeszyty ćwiczeń (38 + 62 ćwiczenia)
- Karta pracy jak radzić sobie z trudnymi pracownikami
- Karta pracy jak zbudować wiarygodność lidera
- 4 Testy
- Lista potrzeb i wartości
- Przykłady kodeksu honorowego, expose menadżera, uznania
- Mapa kompetencji i plan szkoleń
- 12 wyróżników kultury
- Przykładowe pytania rekrutacyjne
- Strategie radzenia sobie z oporem (46 strategii)
Korzyści z uczestnictwa w programie Zawód menadżer
Oszczędzaj czas
-
Konsultuj swoje wyzwania z mentorami – nasi mentorzy są tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i pomóc Ci w osiągnięciu Twoich celów zawodowych szybciej a także dostarczyć aktualną wiedzę.
- Zyskaj dostęp do kursu o dowolnej porze – korzystasz z naszej platformy szkoleniowej o dowolnym czasie w dowolnym miejscu (np. w drodze do/z pracy)
- Nie będziesz już sam odkrywać ameryki – przestań popełniać błędy, naucz się w ciągu 31 godzin sprawdzonych metod zarządzania, które zdobywałem przez 23 lata
- Zyskać więcej czasu dla siebie – i poświęć go na to co lubisz, a nie na gaszenie kolejnych konfliktów
- Naucz się efektywnie pracować – zadbaj o efektywność osobistą, zespołu, procesu i przywództwa
Buduj autorytet
Zbuduj autorytet – nauczysz się jak budować wiarygodność, zyskać szacunek i być autorytetem dla pracowników
Dołącz do sieci kontaktów – dołącz do naszej silnej społeczności, gdzie nawiążesz wartościowe kontakty z osobami takim jak Ty
Zapewnij bezproblemową współpracę wielu pokoleń – nauczysz się współpracować z każdym pokoleniem i tworzyć efektywnie pracujące różnorodne zespół
- Zdobądź najnowocześniejszą wiedzę – o efektywności budowaną na bazie doświadczenia, światowej wiedzy i najnowszych badań
Pochwal się cenionym certyfikatem – Twój dowód na sukces
Zadbaj o emocje
Oszczędź sobie nerwów – zyskasz nowe kompetencje społeczne, które pomogą Ci osiągać cele bez niepotrzebnych nerwów
Poradzisz sobie z trudnymi pracownikami – będziesz sobie radził z trudnymi pracownikami i oporem w zespole
- Opanujesz konflikty i kryzysy – nauczysz się jak łagodzić konflikty, ale również jak do nich nie doprowadzać
- Buduj relacje w zespole – dowiesz się jak zbudować kulturę w której nie ma miejsca na strach, ale jest miejsce na przyjaźń, wsparcie, zażyłość
Program Akademii mistrzów efektywności
Zidentyfikuj jakie są Twoje motywacje do bycia liderem. Poznaj te wspierające i nie wspierające. Oceń swój poziom dojrzałości lidera oraz poziom kompetencji. Zaplanuj ścieżkę rozwoju, żeby zostać takim liderem, który osiąga cele i za którym podążają ludzie. Dowiedz się jakich ról musisz się nauczyć.
- Przywództwo
- Dlaczego chcę być przywódcą?
- Kim jest przywódca?
- Rozwój dojrzałości przywódczej
- Role zwinnego przywódcy
Odkryj techniki tworzenia silnych, wspierających się nawzajem grup pracowniczych. Wykreuj atmosferę harmonii i zaufania, która napędza osiąganie wspólnych celów. Poznaj trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu. Naucz się wysyłać takie sygnały społeczne, które budują bezpieczeństwo i zaufanie do Ciebie jako lidera. Dowiedz się co jest spoiwem zespołu i je zbuduj.
- Budowa kultury zespołu
- Trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu
- Misja zespołu
- Wartości
- Zasady
- Kodeks honorowy
Dowiedz się jak efektywnie pracować w zespole. Naucz się planować, synchronizować pracę, poprawiać wyniki i usprawniać proces zespołowy. Poznaj najskuteczniejsze techniki retrospekcji zespołowej, które regularnie będą poprawiać współpracę, atmosferę i wyniki zespołu.
- Proces zespołowy
- Jak pracują zespoły
- Przywódca 4.0 dostarcza zdolności biznesowe
- Planowanie
- Synchronizacja pracy
- Przegląd wyników
- Retrospekcja
Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać w erze cyfrowej. Zdobądź narzędzia niezbędne do skutecznego kierowania zespołem w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Naucz się planować kompetencje zespołu, skutecznie zatrudniać i zwalniać, przekazywać odpowiedzialność, motywować i przekazywać informację zwrotną. Dowiedz się jak napisać porywające expose menadżera.
- Planowanie kompetencji zespołu
- Zatrudnianie i zwalnianie
- Przekazywanie odpowiedzialności
- Expose menadżera
- Motywowanie
- Mentoring – Wszystko o motywacji
- Informacja zwrotna
- Korzystanie z technologii cyfrowych
Zidentyfikujesz co charakteryzuje kulturę Twojej firmy/zespołu. Nauczysz się w jaki sposób pytać kandydatów do pracy o dopasowanie kulturowe, żeby zatrudniać osoby, które pasują do twojej kultury. Dzięki temu zbudujesz efektywniejszy zespół w którym się wszyscy rozumieją, zwiększysz zaangażowanie i zmniejszysz rotację.
- Co to jest kultura organizacyjna?
- Jakie są rodzaje kultury organizacyjnej?
- Jak opisać kulturę organizacyjną?
- W jaki sposób pytać kandydatów/pracodawcę o dopasowanie kulturowe?
- Jak dopasowanie kulturowe wpływa na wyniki?
Zdobądź narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi i niezadowoleniem w zespole. Opanuj sztukę motywowania i inspiracji do działania. Naucz się radzić z oporem pracowników i trudnymi pracownikami. Dowiedz się jak zbudować zgrany zespół łączący pracowników z różnych pokoleń.
- Jak zarządzać wielopokoleniowym zespołem?
- Jak radzić sobie z oporem?
- Jak sobie radzić z trudnymi pracownikami?
Opanuj sztukę skutecznego budowania relacji. Dowiedz się jaki bagaż doświadczeń niesiesz z dzieciństwa, który wpływa na relacje. Dowiedz się w jakie toksyczne mechanizmy relacyjne wchodzą ludzie i jak tego unikać. Poznaj siłę lojalności, która buduje zaufanie i eliminuje uwikłanie. Dowiedz się co niszczy relacje i co z tym możesz zrobić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.
- Współpraca i relacje
- Jakiego budowania relacji nauczyła mnie rodzina
- Co nas łączy – koluzje
- Dziewięć toksycznych mechanizmów w relacjach
- W co grają ludzie
- Jak budować więzi
- Lojalność
- Pięć języków miłości
- Co niszczy relacje
Naucz się identyfikować emocje i zrozumieć co one o Tobie mówią i jak możesz na nie reagować. Poznaj gdzie ukryta jest złość jak ją konstruktywnie przepracować. Zidentyfikuj własne wartości oraz potrzeby. Naucz się skutecznie prosić, odmawiać, nie reagować z poczucia winy. Zidentyfikuj jakie przekonania nie wspierają Ciebie oraz osób z Twojego otoczenia. Zamień te przekonania na wspierające. Naucz się jak lepiej interpretować wydarzenia, żeby poprawić atmosferę.
- Zarządzanie emocjami
- Model reakcji na stres
- Model reakcji na stres
- Emocje i ich źródła
- Gdzie ukryta jest złość?
- Potrzeby
- Proszenie
- Odmawianie
- Poczucie winy
- Przekonania
- Interpretacja wydarzeń
Naucz się wyrażać swoje zdanie w sposób zdecydowany, lecz szanujący innych. Poznaj style komunikacji i naucz się skutecznie komunikować z osobami o innym stylu niż Twój. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która buduje, a nie rani drugiego człowieka. Skuteczna komunikacja to klucz do rozwiązania problemów i osiągnięcia wspólnych celów.
- Anatomia komunikacji
- Trzy style komunikowania się
- Komunikacja ze względu na osobowość (kolory)
- Jak się porozumiewać?
- Informacja zwrotna
Opanuj sztukę skutecznego rozwiązywania konfliktów i naucz się im zapobiegać. Poznaj skuteczne techniki radzenia sobie z krytyką. Naucz się identyfikować socjopatów i dowiedz się jak sobie z nimi radzić. Stwórz otoczenie sprzyjające współpracy i efektywności w zespole.
- Rozwiązywanie konfliktów
- Źródła konfliktów i ich rozwiązywanie
- Jak zapobiegać konfliktom?
- Taktyka na krytyka
- Jak radzić sobie z oczekiwaniami innych?
- Jak radzić sobie z socjopatami?
Dowiedz się co wpływa na wiarygodność lidera. Zacznij pracować nad pewnością siebie i umiejętnościami, które sprawią, że Twoi podwładni będą Cię podziwiać i szanować. Zbuduj wizerunek kompetentnego i godnego zaufania lidera.
- Jak zbudować wiarygodność lidera?
Funkcje kursu
- Lekcje 90
- Quizy 0
- Trwanie 12 miesięcy
- Poziom Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 360
- Certyfikat Tak
- Oceny Tak
Sympatyk transformacji cyfrowej, wielbiciel minimalizmu, prostoty, elastyczności, jasnej komunikacji. Zarabia na życie cyfryzowaniem przedsiębiorstw. Niewolnik interdyscyplinarnego rozwoju. Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy, świadomości siebie i klientów. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.