Współpraca 360°
Komunikacja, kultura, różnorodność, odporność psychiczna.
Współczesne miejsce pracy to nie tylko różnorodność pokoleniowa (BB, X, Y, Z), ale także kulturowa (Ukraina, Niemcy, Anglia, USA,…). Skuteczna komunikacja w takim środowisku to klucz do sukcesu. Nasze platforma szkoleniowa dostarcza narzędzi potrzebnych do tworzenia zdrowych, trwałych i efektywnych relacji w zespole.
Celem uczestnictwa wszystkich pracowników w programie jest poprawa współpracy, kultury i komunikacji w całej firmie, a nie tylko wśród menadżerów. Chcemy nauczyć pracowników jak się lepiej komunikować, rozwiązywać konflikty, budować dobre relacje (nie tylko w pracy, ale i w domu), radzić sobie z trudnymi ludźmi, pracować w różnorodnych pod względem wieku i narodowości zespołach oraz wzmacniać siebie w trudnych sytuacjach budując odporność psychiczną. Te kompetencje przyczynią się do mniejszych napięć w pracy, lepszych relacji w pracy i w domu i nie przynoszenia problemów z domu do pracy i odwrotnie.
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli:
- Chcesz wzmocnić kulturę współpracy: Nauczysz się tworzyć środowisko pracy, w którym różnorodność jest uznawana za atut, a współpraca staje się fundamentem sukcesu.
- Chcesz poprawić spójność zespołu: Zdobędziesz narzędzia do przeciwdziałania tworzeniu się podgrup i promowania współpracy w całym zespole.
- Chcesz poprawić skuteczność liderowania: Zdobędziesz umiejętności niezbędne do efektywnego liderowania w różnorodnych zespołach poprzez budowę inkluzywnej kultury i udzielanie wsparcia.
- Mierzysz się z krytyką, manipulacją, narcyzmem, konfliktami, agresją: Nauczysz się rozpoznawać i odpowiednio reagować na różne formy agresji oraz nieodpowiednie zachowanie w miejscu pracy. Dowiesz się, jak skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami i pracownikami.
- Pracownicy i menedżerowie nie radzą sobie z wyzwaniami różnorodnych zespołów: Szkolenie zapewni wsparcie pomagając radzić sobie z wyzwaniami związanymi z wielopokoleniowymi i wielokulturowymi zespołami.
Czego dowiesz się w trakcie kursu?
Komunikacja asertywna i zarządzanie emocjami
Naucz się jak efektywnie wyrażać emocje, potrzeby i wartości, unikając konfliktów. Naucz się słuchania empatycznego, interpretacji różnych perspektyw oraz asertywnego komunikowania się, co przyczyni się do budowania harmonijnych relacji w wielopokoleniowych i wielokulturowych zespołach.
Jak budować dobre relacje
Naucz się budować trwałe i zdrowe relacje zarówno zawodowe, jak i osobiste, szczególnie w zróżnicowanych i dynamicznych środowiskach pracy. Naucz się, jak efektywnie tworzyć więzi, budować zaufanie oraz lojalność i unikać toksycznych zachowań, co przekłada się na lepsze morale zespołu i wyższą efektywność pracy.
Budowa kultury różnorodnych zespołów
Naucz się jak tworzyć inkluzywną kulturę pracy, wykorzystującą różnorodność pokoleniową i kulturową jako atut. Nauczą się, jak kształtować zdrowe środowisko pracy, co wzmacnia zaangażowanie i lojalność pracowników. Naucz się jak budować zaufanie i bezpieczeństwo w zróżnicowanych zespołach.
Rozwiązywanie konfliktów
Naucz się jak rozwiązywać i zapobiegać konfliktom w różnorodnych zespołach. Dowiedz się jak stosować techniki deeskalacji, identyfikować źródła konfliktów oraz transformować napięcia w konstruktywne rozmowy. Naucz się dbać o emocje swoje oraz innych doprowadzając szybko do stanu równowagi w sytuacjach konfliktowych.
Sposoby na trudnych ludzi
Poznaj skuteczne strategie radzenia sobie z wampirami energetycznymi, krytyką, manipulacją, narcyzmem i innymi trudnymi zachowaniami, które mogą zakłócać harmonię w miejscu pracy. Naucz się rozpoznawać i odpowiednio reagować na różnorodne trudne postawy, budować odporność psychiczną i dbać o siebie w trudnych sytuacjach.
Budowa odporności psychicznej
Poznaj kluczowe narzędzia dla pracowników, budujących ich odporność psychiczną, którzy chcą skuteczniej radzić sobie z opiniami innych, wzmacniać wewnętrzną siłę, zadbać o równowagę w życiu oraz zmieniać ograniczające przekonania. Naucz się, jak wykorzystać swoje talenty, żeby przyśpieszyć swoją karierę.
Co dostajesz?
- Pakiet 6 modułów zawierających 51 video (32,5 godzin)
- Materiały przydatne w trakcie szkolenia:
- 6 zeszytów ćwiczeń (61 stron)
- Lista wartości
- Lista wartości Schwartza
- Lista potrzeb
- Test – 5 języków miłości
- 14 wyróżników kultury zespołu
- Jak zbudować bezpieczeństwo w zespole – karta pracy
- Kodeks honorowy – przykład
- Dostęp do platformy kursowej na okres 12 m-cy
- Mentoring grupowy live 1 raz/m-c
- Materiały dostosowane do Twojego tempa: Dostęp do treści w formatach zrozumiałych i dostosowanych do Twojego tempa pracy. Opanuj kluczowe umiejętności bez względu na swój harmonogram.
- Eksperckie wskazówki od praktyków: Skorzystaj z praktycznych porad doświadczonych profesjonalistów, którzy już odnieśli sukces w zarządzaniu i doskonale znają kluczowe wyzwania.
- Praktyczne przykłady: Ucz się poprzez praktyczne zastosowanie wiedzy.
- Język: polski6
Program 6 modułów merytorycznych
Współpraca 360°. Komunikacja, kultura, różnorodność.
– dostajesz 6 modułów merytorycznych.
Kurs jest kompilacją naszych szkoleń prowadzonych w ramach Akademii Mistrzów Efektywności oraz mentoringów. W ramach naszej oferty zyskujesz dostęp nie tylko dla menadżerów, ale dla wszystkich pracowników o wiele taniej. Jeśli wszyscy zadbają o komunikację, współpracę i kulturę to nowe kompetencje przyczynią się do mniejszych napięć w pracy, lepszych relacji w pracy i w domu i nie przynoszenia problemów z domu do pracy i odwrotnie.
Szkolenie z komunikacji uczy jak zrozumieć co tak naprawdę mówimy. Pokazuje, jak skutecznie wyrażać emocje, potrzeby i wartości bez konfliktu, rozwijając umiejętności słuchania empatycznego i interpretacji perspektyw. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać własne role w komunikacji i stosować asertywne techniki proszenia oraz odmowy, co pozwoli na budowanie zdrowych relacji interpersonalnych w zespołach w których pracują różne pokolenia oraz osoby z różnych kręgów kulturowych.
Poznaj plan szkolenia:
- Zrozumienie perspektywy drugiej osoby
- Jak właściwie interpretować wydarzenia?
- 3 różne spojrzenia na jedną kwestię
- Słuchanie empatyczne
- Jakimi wartościami kierujemy się w życiu?
- Jakie potrzeby komunikujemy?
- Jak rozpoznawać emocje i z czego wynikają?
- Gdzie ukryta jest złość?
- Regulacja emocji
- Jakie role przyjmujesz w komunikacji?
- 3 style komunikowania się
- Jak komunikować emocje, potrzeby, wartości – komunikat asertywny?
- Jak skutecznie prosić?
- Naucz się asertywnie odmawiać
- Jak nie reagować z poczucia winy?
Szkolenie koncentruje się na kluczowych aspektach tworzenia trwałych i zdrowych relacji zawodowych, ale nie tylko. Współczesne miejsce pracy, z jego dynamicznie zmieniającym się środowiskiem i zróżnicowanymi zespołami, często stawia przed pracownikami wyzwania związane z budowaniem skutecznych więzi. Problemy takie jak brak zaufania, nieporozumienia, konflikty, a nawet toksyczne zachowania mogą znacząco wpłynąć na morale zespołu oraz efektywność pracy. Dlatego uczymy w jaki sposób budować i utrzymywać więzi z innymi ludźmi. Pokazujemy od czego zacząć i jak możemy wspinać się po kolejnych szczeblach zażyłości. Uczymy również jakie niebezpieczeństwa (9 toksycznych mechanizmów) czekają na nas w relacjach i jak z nich wyjść. Relacje zaczynają się od budowy zaufania, a na wyższym poziomie zażyłości budowana jest lojalność. I to właśnie ona jest odpowiedzialna za to jak postrzegamy relacje, dlatego uczymy jak o nią zadbać. Dowiesz się również czego absolutnie nie możesz robić,, żeby nie niszczyć relacji oraz jak wziąć 50% odpowiedzialności za każdą relację.
A dla tych, którzy są w romantycznych relacjach dostarczymy wiedzę jakimi językami mówimy (test), żeby lepiej rozumieć i doceniać partnera.
Poznaj plan szkolenia:
- Jak budować więzi?
- Co nas łączy – Koluzje
- 9 toksycznych mechanizmach w relacjach
- Lojalność
- 5 języków miłości
- Co niszczy relacje?
To szkolenie jest idealne dla firm, które chcą nie tylko przetrwać, ale i prosperować w świecie w których pracują nie tylko pracownicy z różnych pokoleń (BB, X, Y, Z) ale również z różnych kręgów kulturowych (Ukraina, Niemcy, Anglia, USA,…). Kluczem jest stworzenie kultury pracy, która jest inkluzywna, ale jednocześnie efektywna. Na szkoleniu dostarczamy kluczowe narzędzia potrzebne do rozwoju i utrzymania zdrowego środowiska pracy, które ceni różnorodność i wykorzystuje ją jako siłę napędową do osiągania celów organizacyjnych i tworzenia innowacji.
Uczestnicy nauczą się kształtować kulturę organizacyjną poprzez jasno określone misje, wartości i zasady i kodeks honorowy, co zwiększa zaangażowanie i lojalność pracowników. Szkolenie uczy także, jak budować zaufanie i bezpieczeństwo w zespołach wielopokoleniowych, przekształcając różnice w trwałą przewagę konkurencyjną.
Poznaj plan szkolenia:
- Co to jest kultura organizacyjna?
- Jak opisać kulturę zespołu?
- Trzy umiejętności potrzebne do budowy kultury zespołu
- Misja zespołu
- Wartości
- Zasady
- Kodeks honorowy
- Jak zbudować bezpieczeństwo w zespole?
- Wielopokoleniowe zespoły. Jak zrozumieć inne pokolenia?
Szkolenie jest skierowane do firm, w których zespoły wielopokoleniowe i wielokulturowe borykają się z wyzwaniami komunikacyjnymi, niewłaściwym słownictwem, a nawet otwartymi konfliktami i agresją. Celem tego kursu jest wyposażenie pracowników w umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania konfliktami oraz promowania zdrowej komunikacji w miejscu pracy.
Uczestnicy szkolenia nauczą się identyfikować źródła konfliktów, co jest kluczowe dla ich rozwiązania i zapobiegania. Przedstawione zostaną techniki deeskalacji, które pomagają ugasić emocje oraz transformować napięcia w konstruktywne rozmowy. Kurs podkreśli również strategie zapobiegania konfliktom przez wczesne rozpoznawanie potencjalnych problemów i pozwoli zawczasu efektywnie interweniować, żeby nie doszło do eskalacji konfliktu.
Program szkolenia zapewnia uczestnikom praktyczne narzędzia do budowania lepszego środowiska pracy, gdzie różnorodność jest uznawana za atut, a nie źródło nieporozumień. Poprzez zastosowanie tych umiejętności, uczestnicy będą w stanie lepiej współpracować, co przyczyni się do większej efektywności i lepszego dobrostanu zespołu.
Poznaj plan szkolenia:
- Z czego wynika moje zachowanie?
- Jak ugasić emocje?
- Jakie są powody konfliktów?
- Jak stworzyć nowe możliwości?
- Rozwiązywanie konfliktów
- Jak mówić, żeby nie doprowadzać do konfliktu?
- Jak zapobiegać konfliktom?
Czy mierzysz się z krytyką, kłamstwem, manipulacją, plotkami, marudzeniem, narcyzmem, wampirami energetycznymi, wycofywaniem się, złością? To szkolenie pomoże rozwiązać Twoje problemy.
Szkolenie pokazuje skuteczne metody zarządzania trudnościami we współpracy z ludźmi, których postrzegamy jako “trudnych“ w wielopokoleniowych i wielokulturowych zespołach.
Uczestnicy szkolenia nauczą się rozpoznawać i odpowiednio reagować na różne typy trudnych postaw, takie jak krytykanctwo, narcyzm, wampirów energetycznych, manipulacje, krytykę, wycofanie się, złość, plotki.
Program obejmuje różnorodne strategie radzenia sobie z tymi zachowaniami, przez budowanie odporności psychicznej, aż po autocoaching w trudnych sytuacjach. Szkolenie pomoże uczestnikom wzmocnić pewność siebie, co jest kluczowe w efektywnym i zdrowym radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z różnorodnością charakterów w zespole.
Dzięki szkoleniu z pewnością poprawisz emocje w zespole, zapewnisz lepsze zrozumienie i wyeliminujesz toksyczne zachowania, ale także przyczynisz się do budowania silniejszej, bardziej zintegrowanej kultury organizacyjnej.
Poznaj plan szkolenia:
- Jak sobie radzić z trudnymi pracownikami?
- Strategie radzenia sobie z krytykiem
- Strategie radzenia sobie z narcyzem
- Strategie radzenia sobie z wampirami energetycznymi
- Strategie radzenia sobie z manipulatorami
- Wzmocnij pewność siebie, żeby radzić sobie z trudnymi wyzwaniami
- Autocoaching w trudnych sytuacjach
Szkolenie jest dedykowane pracownikom, którzy chcą zwiększyć swoją odporność emocjonalną i skuteczność w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w zróżnicowanych środowiskach pracy. Jego głównym celem jest rozwijanie umiejętności, które pozwolą uczestnikom na lepsze zarządzanie stresem, wykorzystanie swoich talentów i budowanie silniejszej wiary w siebie.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak identyfikować i eliminować najczęstsze błędy w zarządzaniu sobą w czasie oraz jak odkrywać i maksymalizować wykorzystanie swoich unikalnych talentów w miejscu pracy. Kurs zapewni także narzędzia do efektywnego radzenia sobie z krytyką i opiniami innych, co jest szczególnie ważne w zespołach charakteryzujących się dużą różnorodnością kulturową i pokoleniową.
Dodatkowo, uczestnicy nauczą się, jak zyskać większą sprawczość w życiu i pracy, zmieniając ograniczające przekonania, które hamują ich rozwój. Omówione zostaną również metody na odzyskanie i utrzymanie równowagi życiowej, co ma kluczowe znaczenie dla długotrwałej efektywności i satysfakcji zawodowej, a w efekcie pozwala osiągnąć równowagę między pracą, a życiem osobistym.
Poznaj plan szkolenia:
- Jak wzmocnić pewność siebie, żeby radzić sobie z trudnymi wyzwaniami?
- Największe błędy w zarządzaniu sobą w czasie
- Jak odkrywać i wykorzystywać swoje talenty w pracy?
- Jak reagować na opinie innych osób?
- Jak zyskać więcej sprawczości w życiu?
- Jak zmienić przekonania, które Cię hamują?
- Jak odzyskać i zadbać o równowagę w życiu?
Funkcje kursu
- Lekcje 56
- Kartkówka 0
- Trwanie 365 tygodni
- Poziom Wszystkie poziomy
- Język Język polski
- Studenci 757
- Certyfikat Nie
- Oceny Tak
Sympatyk transformacji cyfrowej, wielbiciel minimalizmu, prostoty, elastyczności, jasnej komunikacji. Zarabia na życie cyfryzowaniem przedsiębiorstw. Niewolnik interdyscyplinarnego rozwoju. Wierzy, że można wygrywać dzięki większej wiedzy, świadomości siebie i klientów. Niepoprawny optymista. Przyjaciel świata, ludzi i nauki. Inspirowany przez doświadczenia, wyjątkowych ludzi i podróże.